YoungBoy Never Broke Again - Seeming Like It (Official Audio)

YoungBoy Never Broke Again - Seeming Like It (Official Audio)
stream/download: youngboy.lnk.to/AIYOUNGBOY2ID
Get the AI YOUNGBOY 2 merch capsule: neverbrokeagain.com
Subscribe for more official content from YoungBoy NBA:
youngboy.lnk.to/Subscribe
Connect with YoungBoy Never Broke Again:
www.youngboynba.com
nbayoungboy
GGYOUNGBOY
nba_youngboy
www.soundcloud.com/nba-youngboy
The official HRgo channel of Atlantic Records artist YoungBoy Never Broke Again. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

Komentari

  1. YoungBoy Never Broke Again

    YoungBoy Never Broke AgainPrije 4 mjeseci

    AI YoungBoy 2 out now on all DSPs: youngboy.lnk.to/AIYOUNGBOY2ID Get the AI YOUNGBOY 2 merch capsule: neverbrokeagain.com

  2. ms bentleycoupe

    ms bentleycoupePrije 16 dana

    I like all your toes on playing your song now

  3. Bryce Been dat

    Bryce Been datPrije mjesec

    latoya fluker you dumb

  4. Troy Barksdale

    Troy BarksdalePrije mjesec

    @readyonme 87 22655u5yo9ucvn BC gz87s6s9e8 old 8r85y493h hdyet h yes yxhdhgdyxhx72 6t94735teu2klv SD h 65 937r748536585695

  5. Troy Barksdale

    Troy BarksdalePrije mjesec

    @Corey Demond bzhxhjs853963irytbc CD flejaksghh dew hwu72439e734eit75

  6. DayDay Marcel

    DayDay MarcelPrije mjesec

    Wat u mean takin notes from this man lyrics

  7. Rey Ramirez

    Rey RamirezPrije dan

    hrgo.info/video/rsqzlKqupdqPvKE.html like an subscribe 🔥💯

  8. Eric Bonner

    Eric BonnerPrije dan

    Man this nigga young boy make me cry.its alot of niggas have to get it this year is mines .I pray I get kill if I don't put some shit up this year.uea it's my year bitch IAM going all out bitch and I take my lick but bitch y'all going to walk slow and cry I promise bitch..!

  9. Michael Schweitzer

    Michael SchweitzerPrije 3 dana

    Aha straight beat 2020

  10. GH Rowdy

    GH RowdyPrije 4 dana

    2:25 Seeming Like It hits different. 🎤🎶🎧

  11. April Robinson

    April RobinsonPrije 5 dana

    Maximillian Polk your

  12. April Robinson

    April RobinsonPrije 5 dana

    Makenzie Polk 5527

  13. Alma G

    Alma GPrije 7 dana

    💚

  14. Alma G

    Alma GPrije 7 dana

    💚

  15. neefsf215

    neefsf215Prije 8 dana

    On repeat 🖤

  16. ywk edits

    ywk editsPrije 8 dana

    “They say my problems gon get better, it ain’t seeming like it💔‼️.”

  17. Hollywood Ezzy

    Hollywood EzzyPrije 8 dana

    Y’all wanna hear some raw shit I’m from Shreveport go click my link Hollywood Ezzy show my page some love subscribe hrgo.info/video/2K2DnJeZxMSKkoc.html

  18. Brock hodges

    Brock hodgesPrije 9 dana

    Bm

  19. Faytal Retro

    Faytal RetroPrije 9 dana

    There’s messages in the song. Illuminati is real as fuck

  20. Theo Johnson

    Theo JohnsonPrije 11 dana

    2:16🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

  21. Ankindrick Holloway

    Ankindrick HollowayPrije 12 dana

    it ant seemin like it

  22. T Chungus

    T ChungusPrije 14 dana

    if only tha whole song sounded the way it did at 50 seconds

  23. Alexis Hudson

    Alexis HudsonPrije 15 dana

    2020‼‼‼‼💙💜💙💜💙

  24. lil Pump

    lil PumpPrije 19 dana

    they said my problems gon get betterr

  25. Jaylen Gaines

    Jaylen GainesPrije 19 dana

    fire dont give up bro

  26. Trauma Fan page

    Trauma Fan pagePrije 20 dana

    hrgo.info/video/nMGF1Ymtpbxnp6E.html letter to Kodak video .... thank me later

  27. LaTerris11 Riley

    LaTerris11 RileyPrije 21 dan

    Straight Fire

  28. Lajustin Neal

    Lajustin NealPrije 22 dana

    kaylinNeal

  29. Barbara Hines

    Barbara HinesPrije 23 dana

    💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💪💪💪🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪💪🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👌

  30. SAVAGE cb

    SAVAGE cbPrije 24 dana

    Ayyy

  31. Antwan Biggums

    Antwan BiggumsPrije 25 dana

    Literally every fucking song. Hasn't been a dude in the game like this since 09 lil Wayne

  32. broke Rich

    broke RichPrije 25 dana

    💌

  33. Ishmael Martinez

    Ishmael MartinezPrije 26 dana

    💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽

  34. Chaise Jordan

    Chaise JordanPrije 28 dana

    Slatt slatt slatt

  35. Briii's twinss

    Briii's twinssPrije 28 dana

    They say I ant R@3L

  36. Brandon Morales

    Brandon MoralesPrije 29 dana

    Slime music 💚💯💯👂ant nobody doing it like yb

  37. Alex Bentley

    Alex BentleyPrije 29 dana

    First time I listened to this song it was low key trash but now it's low key fire 🔥

  38. Jorge Ramirez

    Jorge RamirezPrije mjesec

    damn, I thought Mike Will fell off :o shit is flames

  39. andrew michael

    andrew michaelPrije mjesec

    Quem Veio pelo Menor T ? Br Vai dominar o mundo.

  40. jamal hamiel

    jamal hamielPrije mjesec

    Best on earth

  41. EDARIAN JONES

    EDARIAN JONESPrije mjesec

    Boy yea that’s my song

  42. Katlyn Vitoria

    Katlyn VitoriaPrije mjesec

    Vim pelo meno tody ❤🎶

  43. Yolanda Frison

    Yolanda FrisonPrije mjesec

    Young boy you got it

  44. Rez Royce

    Rez RoycePrije mjesec

    🔥🔥🔥

  45. Ben Zam

    Ben ZamPrije mjesec

    We need a music video NBA youngboy 2020shit💪🌟

  46. philip santos

    philip santosPrije mjesec

    Can anyone suggest any other young boy songs that sound like this, I’m trynna get Into him.

  47. LA Nice

    LA NicePrije mjesec

    Rebel’s kick it Make no sense Carter Son Where the love at Outside Today Untouchable I ain’t hiding I am who they say I am Rip Dump Play with us Big talk Cross me

  48. Tommy Egan

    Tommy EganPrije mjesec

    If u listen it sound like future wrote it. The chorus at least.

  49. Boricua Cortez

    Boricua CortezPrije mjesec

    fire🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  50. SUPREMEACY

    SUPREMEACYPrije mjesec

    Yb at 666 subs ain't that kinda creepy

  51. Eb Love

    Eb LovePrije mjesec

    They will never know 🖤🕷

  52. Michael Fleming

    Michael FlemingPrije mjesec

    i miss you

  53. Derrion Fry

    Derrion FryPrije mjesec

    1:50 I felt that shit 🎯

  54. Pedro Henrique

    Pedro HenriquePrije mjesec

    Meno Tody fé

  55. Ja Velly

    Ja VellyPrije mjesec

    No matter which way it go

  56. Ja Velly

    Ja VellyPrije mjesec

    King nba youngboy long live 🔥🔥🔥🔥🔥

  57. YvXFeorth

    YvXFeorthPrije mjesec

    It’s running all through my veins the blood 🩸 of a thug nigga

  58. Barry Gabbard

    Barry GabbardPrije mjesec

    Love this song i can relate.

  59. Sonya Morant little

    Sonya Morant littlePrije mjesec

    I like nba youngboy

  60. Big Kt

    Big KtPrije mjesec

    2020

  61. gregory thomas

    gregory thomasPrije mjesec

    This one of his best songs NO FUCKING CAP RAP 🧢 4KT YEA YB

  62. Darrell Williams

    Darrell WilliamsPrije mjesec

    I do tattoos and i listen to this song every day all day true story of my life this the best song he ever wrote

  63. JaginoGG

    JaginoGGPrije mjesec

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  64. DBA x MaCO

    DBA x MaCOPrije mjesec

    Ear Drummers Mike WiLL Made-It Past tense futuristic, they'll never get it I wished for this not knowing what it'd be worth by the time I get it Thought drugs would make me love you harder but you still ain't feel it This ain't 'bout fiends, this ain't 'bout critics, this about how I'm livin' (talk to 'em) No matter which way it go Time flow, as we come, as we leave We come back with another one, they'll never know, yeah What they see, got 'em blind, on my knees In disguise, I can't take it They say it's gon' get better But it ain't seeming like it, it ain't seeming like it They say my problems gon' get better (yeah) But it ain't seeming like it, it ain't seeming like it, yeah Youngin in the drop-top Swerving lane to lane, what a dirty game, yeah With an eight ball of the H, you tryna serve somethin' His lil' nigga flagged him down, tryna tell him that he heard somethin' (what up) He ain't take that too well, by tonight, he gotta murk somethin' He pulled out, bled the block (skrrt) Left the bend and cocked his Glock He wanna leave the city, he just need enough of guap, yeah This shit'll never end, help you understand, I'd rather not I'll blow they brains with the aroma comin' out this pot (dope) Career dirty, took a bath, came out diamonds dancing Shawty bad, I can't be with her, right now I can't chance it 4KTrey, I run with killers, this shit real, ask 'em (4KTrey) You can't say that that shit fake if everybody sayin' it No matter which way it go Time flow, as we come, as we leave We come back with another one, they'll never know, yeah What they see, got 'em blind, on my knees In disguise, I can't take it They say it's gon' get better But it ain't seeming like it, it ain't seeming like it They say my problems gon' get better But it ain't seeming like it, it ain't seeming like it, yeah Bring them bags in, my nigga weigh it up and then I'm clockin' out Pharmaceuticals, I got them pounds, we got H and all One hundred, you can ask Lil Harris, Chevy, I'ma break it off Or go ask Famgoon 'bout your face, I'll try to take it off Better play your role, don't break the law Flame'll be the last thing you saw We built this shit together, we can't fall Swear I ain't gone for the bros, I ain't helped no more who been caught Just sent D-Dawg money but I ain't happy he still ain't call As time flow, I can't cope through the scope I'ma aim, take the brains off a fuck nigga Calm down, they thinking I'm lame but my nuts bigger (nuts bigger) It runnin' all through my veins, blood of a thug nigga, yeah No matter which way it go Time flow, as we come, as we leave We come back with another one, they'll never know (yeah) What they see, got 'em blind, on my knees In disguise, I can't take it They say it's gon' get better But it ain't seeming like it, it ain't seeming like it They say my problems gon' get better But it ain't seeming like it, it ain't seeming like it, yeah

  65. Eric Baldwin

    Eric BaldwinPrije mjesec

    Give Nick Mira his props

  66. Waynae Parker

    Waynae ParkerPrije mjesec

    follow me on twitter @RspYyae